Tu si môžeme dávať návrhy na hry
Komentáře
Přehled komentářů
netreba pribeh, ani kontext.
iba ciste technicke veci.
to znamena napr:
ciel miesie:
deathmatch, capture the flag, assassination...
zaciatok misie a jej priebeh:
hra sa na respawn, na medika, dva respawny, styri respawny...
skratka zhrnut co najviac podobnych napadov a z nich to dame nejak dokopy... budte trosku iniciativni a kreativni :D
generator
(Cloie, 25. 9. 2009 13:37)Policajná jednotka má za ciel zabrániť mafiánom prevzatie drogovej zásielky :D :D :D neviem Marek nič ma nenapadá, už sme toho mali tolko :)
generator misii
(najvacsi, 22. 9. 2009 10:44)
no napadla ma nasledovna vec. inspiroval ma k tomu warhammer.
ocividne nam uz klasicky deathmatch nestaci a dohodnut sa na misii nie je az tak jednoduche a hlavne sa v priebehu jej hrania pride na vselijake muchy.
vo warhammery je skvely sposob ako sa robia misie.
spociva v kombinacii dvoch elementov:
1. cielu misie
2. jej zaciatku
nahodnou kombinaciou tychto dvoch veci moze vzniknut 9 roznych misii.
takze navrhujem spravit nieco podobne.
skuste sem hodit napady na rozne ciele misii a na rozne zaciatky.
pre Maroša
(Cloie, 10. 9. 2009 15:14)Maroš minulý scenár bol v pohode ale keby som si mala vybrať či mám ešte raz absolvovať ten stupák nenormálny už by som nešla :D radšej si obíjdem celú dedinu a pôjdem na kamenný vrch klasickou cestou :D
2nd scenar
(Highlander, 7. 9. 2009 18:10)nio maros dalsi scenar sa planuje na oboru(na tu z vecsou budovou :D)..vlastne uz je aj hotovy len sa trochu upravuje...do soboty to snad bude secko OK aby sa nedelu mohlo drtit
2nd scenar
(maros, 6. 9. 2009 12:34)no ja som za :)...inac nebolo by zle keby to bol aj ten isty scenar ako minule, ale odohrany tak ako ma byt :D
no po vačsej prestavke
(kurt, 6. 9. 2009 11:07)by to chcelo dalši scenar :) kto bude na druhy tyžden môct dojst? očakavali by sme čo najvačšiu učasť a behom tyždna by sme dohodli podmienky, čo vy na to?
zradca
(Cloie, 24. 8. 2009 9:14)čo sa týka zradcu on by aj zradil ibaže o ňom všetci vedeli tak každý len čakal kedy spravím nejaký prudkejší pohyb aby ma mohol odprásknuť :) bola som viac sledovaná ako Paris Hilton tak sa nehnevajte ale bola som zradca a nie samovrah :D a keď sa blížil konec tak jediný kto odomňa neutiekol a preukázal mi dôveru aj keď vedel akú špinavosť mám spraviť bol Bobr takže som bola mäkká na to aby som ho bez milosti odpráskla :)
zlti a cerveni
(Otis, 4. 8. 2009 16:46)Funky strielacky mozme dat na zaver po scenaroch. Na vybitie poslednej energie. Potom budem este hodinu v senku oddychovat aby som to vobec mohol odsoferovat do MA. Jak posledne. :-)
zradca
(Otis, 4. 8. 2009 16:43)Kurte, to nebolo tak. To dotycny zradca nestihol zradit. Tak dlho to odkladal, ze az nestihol a umrel. A inac pocas dalsich scenarov zradil 2x a dal friendly fire. (Vsetci vieme o kom hovorime. :D ) A ak ma pamat neklame tak aj ty si ma raz zradil....krasne od chrbta. :-))) nie vlastne to si mi iba vratil z lomu. Jooooj zradcovia jak vysity.
zlti a cerveny
(marek, 4. 8. 2009 16:39)ja si myslim že kurt to vymyslel genialne...ale zase si aj myslim že funky strielačkam by sme mohli dat zbohom a hrat vačšinou iba na scenáre..
zradca
(kurt, 4. 8. 2009 16:36)inak minule sme hrali na zradcu a zradca nezradil takže piču z toho mal som za to že to bude poriadne paranoidna atmosfera :(
zlti a cerveni
(najvacsi, 4. 8. 2009 15:24)
no mne sa to tiez paci ako navrhol kurt.
pocas hrajkania sa miesat, pocas seriozneho hrania, pripadne nejakeho cvicenia misie, ci scenara stabilne teamy.
proste kompromis.
zlti a cerveni
(Otis, 4. 8. 2009 14:59)
Aj Kurt aj Najvacsi mate pravdu.
Najvacsi : na kazdy tvoj bod by som mohol dat 10 nazorov, ktorymi by som ti to vyvratil, ale aj 10 ktorými by som ti to potvrdil. Je zbytocne to tu riešit. Treba sa raz stretnut a vsetci sa dohodnut. Pretoze vsetko sa odvija kto sa kde vidi "za par let" v airsofte. Ci iba funny strielacka v podhradi, alebo ztmelit tym ludi z vaznym zaujmom a navstevovat akcie.
Ak mam hlasovat ja. Som za Kurta. Relativne stabilne zlozenie tymov.Jeden najrealnejsi dovod.
Upgrade zbrani a zakonite rozdiely v ich dostrele. A od toho sa odvija vsetko dalsie ale to tu by som popisal toho po milu jarmilu..
zlti a cerveni
(Kurt, 4. 8. 2009 14:47)
To treba občas obmnienat ale ako sme rozdeleny potom možu byť dve jednotky kludne. treba si zvyknut aj na ostatnych ale zase mat dve menšie jednotky ktore su uplne 100% je tiež super. treba pri normalnych hrach obmienat a pri scenaroch možeme zachovavat žlty - červeny
takto som rozhodol, formalne namietky prijimam
zlti a cerveni
(najvacsi, 4. 8. 2009 12:37)no to je to problem, nie je vasa a nasa skupina, ale sme jeden team.
:-)
(Cloie, 4. 8. 2009 11:31)Marek daj už pokoj. Ja som so svojou skupinou spokojná a hrá sa mi tak dobre. Podla mňa sú tvoje obavy neopodstatnené. Moc to preciťuješ a analyzuješ. Práveže takto pekne spoznávame ako pracuje vaša skupina. Je to fajn preto ja som proti tvojmu návrhu.
zlti a cerveni
(najvacsi, 4. 8. 2009 9:20)
kurt mi hovoril, ze ste v nedelu boli nuteni vdaka nedostatku ludi hrat v zmiesanych teamoch a ze to nerobilo dobrotu.
takze by som este raz rad nadhodil teamu dvoch oddelenych teamov VS neustaleho premiesavania sa hracov.
znovu hovorim ze som proti jednoznacnemu zaradeniu ludi do teamov. z nasledujucich dovodov:
1. neflexibilita: clovek si zvykne na urcity vzorec hernych situacii a bude sa spoliehat presne na urcite spravanie svojich spoluhracov. co je v boji velky zlozvyk. bojovnik ma byt prisposobivy a flexibilny.
2. stereotyp: po case to skratka bude stale to iste. mato bobr bude snajprovat, juro s kozmosom sa plizit a majo kropit...
3. nespozname cely team: nebudeme sa vsetci poznat aj ako spoluhraci, aj protivnici co v bojovych situaciach je velka nevyhoda.
4. asi najtrapnejsie je, ze ked nahodou budeme hrat spolu v zmiesanom teame, tak budeme po sebe strielat, lebo zvyknuty z hry sa budeme podvedome povazovat za hrozbu...
takze este raz, som PROTI rozdeleniu na zltych a cervenych.
aspon vidime, ze demokraticke rozhodovanie nie je v armade najstastnejsie :D
generator misii
(najvacsi, 28. 9. 2009 10:13)